2017. február 23., csütörtök

Bouzu to Kumo 2. fejezet

2. fejezet letöltése 
Összes fejezet letöltése

További információkért a mangáról és a letöltésről olvasd el a teljes posztot! :)



"Egy buddhista szerzetes, aki jobban érzi magát szörnyekkel körülvéve, mint emberekkel, és pókfiú szeretője együtt fedezik fel a kísérteties vidéket."
 
Eredeti cím: Bouzu to Kumo, 坊主と蜘蛛
Magyar fordításban: A buddhista szerzetes és a pók
Szerző: Haji
Kiadás éve: 2015.
Terjedelem: 8 fejezet (1 kötet)
Státusz: befejezett 
Szkennelte: Undulaatti (undulaatti.tumblr.com) 
Kategória: komédia, dráma, fantázia, történelmi, romantikus, smut, természetfeletti, yaoi
Figyelmeztetések: bestialitás/állati jelleg, nyílt szexualitás, bondage, erőszak, gore

Letöltési segédlet
A lefordított részeket Google Drive-ra töltöttem fel. Miután a linkre kattintva megnyílik egy új ablak, a  jobb felső sarokban lévő lefelé mutató nyílra kell kattintani, az lesz a letöltés gomb. :)
  

6 megjegyzés:

  1. Aw! *.* Hát én imádom ezt a történetet! Pókfiú, istenem! Tüneményes! Itt-ott meg is sajnáltam, mikor kiabált vele. Én is kérek egy ilyen kis cukiságot. :D A fordításod pedig... Még mindig géniusz vagy! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nincs olyan jelenet szerintem, amikor Pókfiú nem éppen szörnyen aranyos. (Szörnyen, hehehe... micsoda béna szóvicc :D) Szívesen lennék Sougen helyében. *-*

      Törlés
  2. Te így tudsz japánul?! :O Woow! Elismerésem! Igazi manga fordító vagy. Nagyon ügyes vagy, és én is megszerettem ezt a történetet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira azért nem vagyok jó, még csak másfél éve tanulom. :D De az SFX-ek általában katakanákkal vannak írva, ezért tudom elolvasni. A kanjikkal már bajban lennék, nem sokat ismerek. :D Köszönöm szépen a dicséretet! Igyekszem a következő résszel. ^^

      Törlés
  3. Nagyon szeretem. :) Tényleg ügyes vagy, csak így tovább. :) Várom a folytatást.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :)) Dolgozom a folytatáson.

      Törlés