2017. február 1., szerda

Hírek

Sziasztok!

Először is elnézést szeretnék kérni azoktól, akik várták a Don't Tell Mom! című fanfic folytatását, én ugyanis végig abban a hitben voltam, hogy senki sem olvassa, úgyhogy nem lesz gond, ha megint félbehagyom. :D Sajnos sokáig nem tértem vissza a blogomra, így a hozzászólásokat sem vettem észre. Mindenesetre ezzel kapcsolatban egy jó hír: a történet egyik olvasója, Sophie-Anne úgy döntött, átveszi tőlem a fordítás folytatását. Amint felkerül a blogjára a következő fejezet, megosztom itt veletek a linkjét. :) Ezen kívül az ő lelkesedése vezetett odáig, hogy újra kedvem támadjon fordításokkal foglalkozni. Szóval hatalmas köszönet jár neki az olvasók és az én részemről is! :)

Mint látjátok, megújult a blog kinézete. Mivel a Black Veil Brides-ot jelenleg mellékpályára tereltem, egy semlegesebb dizájnt szerettem volna készíteni. Remélem, nem lett túlságosan csúf. Ezt egy új kezdet jeleként kell felfogni. :D Ugyanez elmondható az új faviconomról is: most éppen a the GazettE tehetségében (és szépségében:)) utánozhatatlan frontembere, Ruki látható rajta.

Ami pedig a terveimet illeti: a the GazettE szépfiúi bekerültek az új kedvenceim közé. Hamarosan érkezik egy engedélyezett oneshot fordítása ennek kapcsán Ruki és Kai főszereplésével. Megosztok majd pár régebben készült dalszöveg-fordítást is, valamint tervbe vettem egy yaoi manga fordítását.

Nem tudom, érdekelni fog-e bármelyik bárkit is, amennyiben viszont igen, nagyon örülnék a véleményeiteknek, hogy legközelebb ne higgyem azt, hogy csupán magamban beszélek. :D Legfőbb célom az, hogy élvezhető, minőségi tartalommal töltsem meg ezt a blogot. Remélem, sikerül. :)

Üdv,
ScaryLook

6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy szerény személyem így visszarázott a dolgokba. :) Igazán feldobtad a... hajnalom. ^^ És én köszönöm, hogy átvehetem a végét, remélem azért legalább megközelíti majd a te fordításaid. :) Alig várom a frisseket! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó újra visszatérni egy régi, kedves hobbimhoz, amit az utóbbi időben meglehetősen elhanyagoltam. Csak egy kis lökés kellett hozzá. :)
    Olvastam a Bad Romance legutóbbi fejezetét, és az olvasottak alapján nagyon örülök, hogy te folytatod az általam félbehagyott történetet. Ha azzal ilyen jól megbirkózol, akkor ezzel is boldogulsz majd. :))

    VálaszTörlés
  3. Örülök én is hogy újra írsz. Meg annak is hogy elolvashatom majd a másik végét. Én itt leszek. Számíthatsz rám.

    VálaszTörlés
  4. Szuper hogy újra itt. Ha egy kis tippet elfogadsz, nézz rá a mobilos nézetre. A blogspot mindig összekutyulja a színeket, egész máshogy jeleníti meg és nem nagyon lehet látni az írást. Viszont a színek szépek így, szóval a sablonok közt a mobilos nézet beállításainál ki tudod pipálni, hogy az asztali nézet jelenjen meg mobilon is. :) de csak egy tipp, semmi rossz szándékkal. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmem, eddig is láttam, hogy nem okés, de megfeledkeztem róla. Elvileg átállítottam, nekem legalábbis rendben van a mobilos nézet is. :)

      Törlés